השיווק הפונה ללקוח באופן ישיר בשמו, תופס נפח גדל בהתמדה בעשרות השנים האחרונות.
הסיבה המרכזית לכך היא שהטכנולוגיה התקשורתית מקרבת את המשווק יותר ויותר לעולם האישי של הלקוח הבודד. מהמחשב הנייח אל הטלפון הנייד אל הסמארטפון (שהוא מחשב נייד) המאפשר באמצעות האפליקציות, התייחסות אישית מאד של המשווק אל הלקוח הבודד. וכתוצאה, הטכנולוגיה מאפשרת לכל עסק לפתח "מערכת יחסים" אישית עם הלקוח.

נוצר מצב שבו שפע ערוצי החשיפה במדיה הקלאסית (טלויזיה, רדיו, עיתונות ועוד) מורידים מכוחה של מדיה זו להביא תוצאות, בעוד הטכנולוגיה המתחדשת בקצב מהיר מאד מביאה את המסרים של המשווק בקלות הולכת וגדלה אל הלקוח הסופי 1:1. כך יכול כל עסק להתייחס יותר ויותר אל הצרכים והתועלות המיוחדים לכל לקוח בודד בתקציבים קטנים יחסית וביעילות גבוהה.

הדיוור הישיר אוף ליין (הדיוור הפיזי באמצעות הדואר) והדיוור הישיר און ליין, ברשת, משתלבים היטב במגמה הזו והם חלק ממנה.
לקוחות רבים מעדיפים לאחרונה דיוור ישיר פיזי מפני שהכמויות הגדולות של המיילים מקשות מאד על משיכת תשומת הלב של הלקוח. בנוסף, חוק הספאם מאפשר לשלוח דיוור ישיר פיזי ללא הסכמה מראש של הנמען.

מחשבה דיוור ישיר מאפשרת ללקוח להתמקד בפעילויות הליבה שלו, ומכנסת את הדיוור הישיר על כל הבטיו המקצועיים תחת קורת גג אחת. השרות כולל אחריות ניהולית מלאה, תכנון וביצוע קפדני של הפרטים הקטנים כגדולים ללא פשרות, ופיקוח ובקרה תוך תשומת לב מלאה לתקלות אפשריות.

החברה מספקת את מרכיבי הדיוור הישיר הבאים:
● תכנון קמפיין: עיתוי, מצב השוק, התחרות, שילוב בשיווק קיים ועוד.
● פילוח מאגרי נתונים של לקוחות פוטנציאלים, ולקוחות קיימים.
● ההצעה השיווקית, סגנון הפניה, הנעה לפעולה וכתיבה שיווקית.
● עיצוב גרפי המתבסס על הרשום לעיל.
● הפקות דפוס איכותיות כולל הטבעת נתונים משתנים.
●הכנסה למעטפות ומשלוח לדואר תוך שמירה על תנאי הדואר לקבלת הנחות כמות.
●זיהוי קהלי יעד חדשים לפי התגובות לדיוור, ניתוח התגובות ודוחות סטטיסטיים מסכמים.

מחשבה מתמחה בניהול קמפיינים בדיוור ישיר פיזי מזה 30 שנה לעסקים קטנים ולחברות מובילות במשק. התכנון והביצוע של כל אחד ממרכיבי הדיוור הישיר האלו ושל כולם יחד, מתבסס על הניסיון הרב, הוותק, הבנת תועלות של הלקוח ואילוצי השוק וההקפדה על ביצוע כל פרט ופרט בתכנון.