מנהל נכבד שלום רב,

ב- 1.12.08 נכנס לתוקפו חוק הספאם המונע חשיפת לקוחות פוטנציאליים למיילים, פקסים, sms'ים  ומסרים טלפוניים אוטומטיים, אלא אם כן התקבל על כך אישור בכתב מראש ע"י הלקוח. עבירה על החוק קונסת ב- 1,000 ש"ח על כל מסר מסוג זה.

בזירת הפרסום הממוקד נשאר כוכב יחיד, דיוור ישיר המבוסס על מאגרי נתונים, באמצעות דואר ישראל.
איגוד השיווק הישראלי צופה עליה מרשימה בשנת 2009, בהשקעה בדיוור ישיר פרסונלי, ביחס לאפיקי הפרסום האחרים. יתרון מנצח זה הופך את הדיוור הישיר לצורת התקשורת החוקית הפרסונלית האטרקטיבית ביותר!

מחשבה, חברת הדיוור הישיר הותיקה בארץ, מבצעת דיוור ממוקד, יצירתי ומהימן, המתכוונן אל צרכי כל לקוח,  שהשיג תוצאות אפקטיביות, מרשימות ומדידות עבור רשימה ארוכה של לקוחות מרוצים: בנק הפועלים, ישראכרט, אמריקן אקספרס, בנק לאומי, רשות הדואר, בנק אוצר החייל, האגודה למלחמה בסרטן, מגה, קואופ הריבוע הכחול, עמותת ארתור רובינשטיי הבינלאומית למוסיקה, יד שרה, אגרקסקו, דיזנהאוז ועוד ועוד.

מחשבה מספקת ללקוחותיה חבילת שירות הכוללת:
Direct Mail Planning – תכנון מקצועי, רעיונאות קריאטיבית, ארט (עיצוב), קופי (ניסוח), הפקות דפוס,
פילוח שמי, הדפסת נתונים משתנים, עיטוף ומשלוח לדואר.
קבצי נתונים – פילוח מאגרי רשימות תפוצה, טיוב ואימות מאגרי לקוח.
דו"חות סטטיסטיים – ריכוז תוצאות ומשוב, לקחים ומסקנות, שיפור עלות/תועלת.

בזמנים קשים של מיתון, הדיוור הישיר הממוקד הוא הכלי האפקטיבי והמתאים ביותר לקידום שיווק ומכירות בשל יחס העלות/תועלת האטרקטיבי והאפשרות למדוד במדויק את ביצועיו.

נשמח לענות על כל שאלה שלך, להציג מידע נוסף ולתת תשובה נכונה לצרכיך ומטרותיך הספציפיים.

sign